kattsjuka?

detta är min lediga dag, den är värd guld, synd bara att det är en tisdag och inte lördag eller söndag. men är hur som helst ledig nästa helg så. Igår jobbade jag ju som sagt på dagis stan. 15 små rara 1-åringar, inte helt fel. Slutade 17.00 och daniel hämtade upp mig sen for vi hem till pappa och biggan som bjöd på middag, mumma. Efter det blev det en sväng till penglund för att hämta nå grejjer. sedan snabbshopping på konsum, insåg idag att vi nog glömde hälften men..Sedan for vi förbi och kollade på lillebror innebandymatch. Strand-spöland. Träffade Anneli och Frida där, mycket kärt återseende. Sedan var det hem och tvn och sängen väntade. Hade tänkt mig en lång sovmorgon idag men som vanligt körde katterna igång.. 1 lampa, 1 ljusstake, 1 blomkruka blev morgonens offer. Alba är dessutom sjuk. vinterkräksjuka eller nåt. tredje dagen idag som det typ rinner ur henne och inte kan hon pricka lådan längre heller. ÄCKLIG! men jag vill ju att hon ska få bo kvar hos oss så jag matar henne med hälsofil....
Idag har jag tänkt vara duktig. Har redan skickat in min jobbansökan och ringt banken. Snart tänkte jag dra på mig skiddressen och dra en vända i spåret. Och efter det städa lägenheten. vi ser väl hur långt jag kommer..

Alba och Daisy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0