dags

idag var det dags för jobb igen och även uppstigning långt för tidigt än vad jag vant mig med. ledighet med nära och kära är verkligen underskattat. jag fick jordens ångest när jag kom tillbaka på jobbet idag. men de senaste 12 dagarna har verkligen varit så sköna.dessutom slog mig tanken när jag kom till jobbet att det är dags för något nytt. och även för heltid och högre lön. jag måste verkligen ta mig i kragen och styra upp nu.
Helgen annars då? Fredag blev det fest. först här sedan hos anton och antonia och sedan olles. riktigt trevligt! igår var det mest bara lungt. käk på blå som så många gånger annars denna ledighet. och kvällen så låg jag själv framför soffan och zappade mellan wallander och jrkronorna i hopp om att somna tidigt. 4 timmars sömn fick jag ihop i alla fall.

Ikväll blir nog bara lungt. jobbar kväll i morgon sen ledig igen.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0