bad day

idag är inte min dag. hade tänkt ta mig upp i hyffsat god tid vilket jag misslyckades med rejält. 12.00 satte jag mig framför tvn med lite frukost. Sedan när jag skulle tömma kattlådan ser jag att alba än en gång missat lådan! illamåendet kom som ett brev på posten. slängde in en tvätt och hade sen tänkt städa men i stället hamnade jag här i soffan igen. uäe.
I morgon ska jag till farbror doktorn. usch usch. ska först ta prover också, fastande. jag kommer förmodligen svimma av hunger först.
mindre än fem månader till semester. haha gud va jag längtar!
näe, nu ska jag försöka se till att mitt illamående går över sen fortsätta städa..

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0