babysitting

oj så trött. helt galet. gick och la mig vid halv ett och som vanligt när jag ska sova själv sover jag riktigt dåligt. sen 04.40 kom daniel hem tror jag och kissemissarna blev jätteglada och ville leka med allt som plingade och prasslade. sedan ringer väckarklockan 07.30. men pallrade mig upp strax före 8. Och sedan hem hit till strand och käka frukost. sedan barnpogram, luftens hjältar och räddningspatrullen med mina småsyskon. dom var inte alls lika förtjusta som jag. men barnpogrammen var verkligen bättre förr.
Nu sitter jag och kollar varifrån jag ska framkalla lite bilder. måste också köpa ramar som kan stå på tavellisterna vi fick i julklapp.vill bara bort med allt julpynt så man får sätta upp nåt nytt.
sen så har illamåendet sen igår inte gett sig..vad som helst men inte kräksjukan. dessutom kör jag med renixin och nässpray igen. men varför bli förvånad? aja..
nu ska jag snart göra lunch sen ut i backen och åka. tjoho! haha


jacob och klara-marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0