090121

onsdag 21. 6 dagar till lön, välkommet så nånting. jag ska direkt dra ner på stan och köpa nya gardiner och något att ha på mig på bröllopet också. satt igår och kryssade i h&mkatalogen så det kanske blir en beställning där med, 10% på allt så.
Igår var jag och fixade mitt gymkort så nu är det bara att pallra sig dit. sedan for vi till penglund en sväng och efter det till tomas, sara, alvin och nova. dom bjöd på semlor och bakelser. jag åt så magen stod åt 8 håll och kanter. men gott vare!

och jag blir bara mer och mer sugen på att flytta nu. hittade en soffa igår som jag vill ha också, IKEAs ektorp hörnsoffa. ny säng måste det också bli fast jag egentligen inte vill. :) hoppas nu bara att det dyker upp en sån där perfekt lägenhet snart..

nu väntar jobb och tre dagars totalt osocialt liv. dessutom bussning om nu inte min vän suus jobbar kväll också så jag kan tigga skjuts. haha

hursom,  ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan dom göra de på vissa ställen borde de ju funka på andra också tycker man. Visst, på avdelningar där de är mycket maskiner & sånt är ju kanske en annan sak, men annars.

2009-01-21 @ 15:55:05
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0