090111

jag kan inte förstå och jag kan ingenting göra. jag skulle bara vilja döda om och om igen för INGEN,INGEN ska någonsing få göra sådär. man känner sig rädd, förtvivlad, hjälplös, ledsen, orolig ja en massa. älskade älskade vän, kom hem.

I natt blev det ca 2 timmars sömn, galet trött for jag och jobbade. till min glädje slutade jag i alla fall lite tidigare. Dessutom unnade vi oss en god lunch framför slalomen. och sedan råkade middagen bli på blå, men en kycklingsallad iaf. Sedan kom mitt utbrott. jag låg i sängen som ett barn och kastade saker i väggen och grinade men efter 10 min var det över..
I morgon är det jobb på dagis, sandbacken i schtaaan. jobba med gunnsan, hoho.

försent eller vad är det?

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0