work weekend

sista timmen på jobbet. inte fel, men helgen har gått himla fort! så de känns fint. Igår var vi och hälsade på Alvin, käkade lunch med hela familjen Segerljung/Svanefjord. En bra start på jobbardagen!
Efter jobbet var tanken en sväng förbi statoilfesten, svängen blev väldigt kort och mer en hämtning. natten ska vi inte ens tala om sen.jag säger bara att det kändes mer än bra att vara icke bakis i morrse!
I morgon när alla vanliga går till jobbet börjar jag min " helg ". Jag ska träna och sedan basta och duscha, längtar verkligen! Sedan se vad mer dagen har att erbjuda. kanske hälsa på pappa och biggis som återvänt från varmare breddgrader.
nu smyger sig hungern på igen. jag är så läss på äta men mer eller mindre konstant hungrig. galet.

go kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0