bröllop och annat av helgen

ännu en helg är över. en riktigt trevlig sådan. Fredagen var rätt lugn. Åt igen det jag missat under veckan med sandra och anneli. snacka strunt och så, himla mysigt. sen bar det av till berg en sväng och sedan skjutsa runt rumpan i city för att sedan få somna riktigt skönt.
Lördagen började i stress, utan anledning egentligen. hur som så for dala,pontus och robin och köpte oss en bil som vi ska hämta i morgon, tjoho! Medans tog jag och sandra caddyn för att åka på shopping i vännäs. i 3 nyanser av svart intog vi konsum. Sedan hem till oss och käkade lite lunch. Sedan var det bara att göra sig i ordning för bröllopet. och jisses amalia va vackert de va! rikitgt god middag och trevlig bröllopsfest. Klockan tickade iväg och vips så va klockan ett. jag skulle upp och jobba 7. och jag tog mig upp, men just nu känns mitt huvud som gröt och ögnonen som sandpapper.
Men tack för en superduperhelg!

Lars-Erik & Caroline

 
Champange                          Alla kusiner


      
Ante                                                 Per & Jonas                       

Bröllopstårtan




Kommentarer
Postat av: ronja

muuums! vilka karlar de där är! ;) hehe

2009-02-13 @ 13:18:22
URL: http://ronyafer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0