tisdagssysslor

ledig tisdag. superhärligt väder ute, lite sådär vårväder. det gillas! tog mig en promenad runt byn, riktigt härligt.  Annars har jag inte åstadkommit allt för mycket denna dag, sov dåligt som jag gjort de senaste nätterna, vaknade vid 10 men klockan hade lika gärna kunnat vara 5. pressade med möda i mig frukosten och kikade en stund på tv. Sedan fikc jag ett ryck med dammsugaren och en sväng ner till tvättstugan så lite nytta har jag gjort. Nu ska jag se gamla cityakutenavsnitt och sedan är det middag i penglund.
I morgon är det jobb igen, tre dagar.jag bara hoppas hoppas jag slipper illamåendet. men det visar sig nog..
hej på er!

just ja, tack hm för dagens katalog men inredningsgrejs.HOME kanske man ska säga. jag ska absolut beställa något, någon fler?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0