soffan och jag

igår var åkte jag med pappa och biggan till farmor och farfar, där lämnade de av mig och drog själva vidare till gran canaria. jag fick trycka i mig hemgjord semla och en god middag tillsammans med lillebror och daniel. mums! Efter det var tanken att storhandla. men i stället blev det hem och krypa ner under filten i soffan. illamående och senare fick jag sota för allt ja tryckt i mig.
Idag var tanken att ja skulle jobba på dagis, extrapengar tänkte jag och taggade men icke. magen ville inte va med idag heller utan har i stället mest legat på soffan. dammsugit och träffat sandra en sväng annars inte många knop. och jag måste säga att jag börjar bli rätt läss på mig själv och tvdosan som sällskap. huh..men förr eller senare så och jag hoppas på förr! : )

hejs

Kommentarer
Postat av: mickis

i love ya

2009-02-14 @ 22:58:52
URL: http://mikaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

De skulle vara jätte roligt om Ni tittade förbi.

Slå bara en signal. & skulle ingen svara lämna ett meddelande så kollar vi mobilerna med jämna mellan rum :D

2009-02-16 @ 16:04:34
Postat av: Sara

skulle ju vara roligt om du visste att de va från mej också ;)

2009-02-16 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0