snörök

äntligen, första dagen mina ben bar mig ut ur denna lägenhet. mormor hade gjort lunch och sedan fick jag låna deras bil för att åka till city i snöoväder för att inhandla kläder till bröllopet. det gick som tur va fort och smidigt värre. sedan blev det en snabb fika med sandra och sannaj, trevlig, dock riktigt äcklig kycklingsallad, hedvigs hörna bjöd upp. men nej tack, aldrig mer. sedan bar det av hemåt. hade sett framemot en myskväll med film och gott med älsklingen men det sket sig för i stället fick han åka tillbaka till stan och snöröja förmodligen hela natten..så jag ska försöka pallra mig till pappa och biggan en sväng i stället.
skulle ju egentligen jobba i morgon, eller buffra. men i morse när chefen ringde kände jag mig inte hundra, gör de inte nu heller så gav bort dom timmarna. ångrar mig en skvätt men får väl jobba arslet av mig senare i stället..

go kväll./e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0