miss brown och ärtorna

fredag, idag känns det helt okej med illamåendet. fick sånna där armband igår med "ärtor" i som ska ta bort illamående och faktiskt så funkar dom. tack å tack! däremot fick jag panik när jag såg mig själv i spegeln i morse. hade tänkt bättra på brännan lite med sånna där "brunutansolservetter", mycket smidiga men funkade dock över förväntan och jag ser verkligen onaturligt brun ut, dessutom kan jag inte påstå att jag lyckats hundra med att pricka varje fläck, så en aning flammigt, inte i ansiktet som tur var! men innan  i morgon måste jag fixat bort det där så om nån har nåt bra tips så säg gärna till!! haha, sånt här lyckas nog bara jag med!
dagen och kvällen blir nog lugn, solo dessutom. daniel har firmafest. ska nog ta och besöka någon vän eller så..vi ser ju vad kvällen har att erbjuda!

trevlig helg!

uppdatering.
har nu lyckats skrubba bort en del av min tan. så nu känns det lättare att leva igen.
har även provat kläder och allt till i morgon. ljusblå klänning, kilklackar, min nya väska sen är det bara håret som återstår att styra upp..
sitter och ser på slalomen. sverige är ju inte direkt bäst idag...hoho
aja, här kommer lite bilder från i lördags..varsågoda!

Daisy och Alvin

Larssa och Tomas

Nova lär Alba simma

Daniel och Larssa

Kommentarer
Postat av: Maria SANDSTRÖM

Hej jobbar kompis!!

Vilken tur för mig att jag fick buffra i dag. Men skönt att läsa att du är på benen igen .Led med dig i måndags!!!! Ha det så bra i helgen. kram maria

2009-02-06 @ 11:03:42
Postat av: Sara

Snor kattbilderna av dej :) hoppas de går bra :D

2009-02-06 @ 15:42:30
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Sara

Snor kattbilderna av dej :) hoppas de går bra :D

2009-02-06 @ 15:42:54
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0