hurtbullar

idag är min hurtdag. jag har inte mått illa sedan helgen och idag var ju då tanken att pallra mig till gymmet. jag började först med att dammsuga, torka golv och städa toan. sedan mot gymmet, och det var hur skönt som helst. jag ska nog aldrig mer sluta med träning. riktigt härligt även om jag inte alls orkade nånting men. sedan hem och duscha och laga mddag och efter vi ätit drog min älskade med mig ut på en promenad. riktigt skönt det med, något varmare än igår när vi gick då termometern visade -25. hur som helst känner jag mig riktigt nöjd med vad jag åstadkommit under dagen. Och nu sitter jag med kisse framför greys, gamla avsnitt men 21.00 kommer nya osedda, kanon! Daniel är på gymmet och jag hoppas han skyndar sig hem. :)
I morgon ska jag buffra, vilket betyder att jag måste kliva upp tidigt vilket jag inte gjort på väldigt länge nu. så jag håller verkligen tummarna för att de ska gå bra och jag slipper illamåendet. sedan väntar jobb heeela helgen, icket sugen men men.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0