en tredjedel

12 veckor = 3 månader = en tredjedel. det känns helt galet. men oj så bra ändå. bara det attans illamåendet ville ge sig..
Idag diskuterades även semester och sommaren på jobbet och medan solen sken kändes det verkligen nära, när jag sedan kom ut och kände blåsten och ögonen som tårades av chocken av att få sol på sig så insåg jag att vi nog har ett tag kvar tills dess, men gudars så jag längtar!
Sen jag kom hem från jobbet har inte mkt blivit gjort. först soffan sedan kokade lite potatis och fiskbullar med hummersås som jag så mysigt fick äta upp själv. Daniel kom hem och for direkt och tränade. jag hade också tänkt pallra mig på gymmet, men satsar nog på promenad i stället.
jag längtar till helgen och hoppas på sol då med. ohyes!


Kommentarer
Postat av: mickis

kom till gymmet idag! vi har träning med laget där kvart i åtta :)

2009-02-26 @ 11:38:27
URL: http://mikaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0