dålig uppdatering

dålig med uppdatering de senaste dagarna men nu är jag tillbaka.
sen sist har jag hunnit med en helg. fredagen innebar de vanliga illamåendet som sedan gav med sig under kvällen som tur var och jag for till sanna och träffa alla balla brudar. mycket trevligt. lördagen blev det en sväng till stan sedan en middag och inte så mycket mer. söndagen var mest bara soffan och den nya baywatchboxen. tack mitch och pamela för den!
Igår var det kvällsjobb, men det var nog det lugnaste jag varit med om så vet inte om jag kan kalla det jobb, tröttsamt mera men men. nu är jag ledig igen. och idag så var tanken mot stan i stället for jag hem till mamma och vattnade blommor och kollade till katterna. Sedan svängde jag förbi Caroline och kusin Hilda för att busa och fika lite. gull!
sedan for jag en sväng förbi affärn för att fylla på skafferiet och nu har vi nyss tryckt i oss en god middag. idag är en bra dag!

I morgon har jag tänkt ta tag i mitt samvete och hälsa och styra mig själv mot gymmet. ohja.

soliga, underbara dagar. njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0