bra bra

braiga torsdag. jag plågade mig igenom första timmen men sedan vände allt och jag har mått prima. god lunchning med madeleine på 9 trappor. sedan efter jag slutat promerade jag till farmor och farfar där bjöds det på våfflor och med mig hem fick jag en burk hemmagjord hallonsylt, hembakta bullar, en duk, en film och matlåda. jag vet inte men jag kan utan att skryta säga att dom är dom bästa farmor och farfar som finns! Sedan hämtade daniel upp mig och vi for och tränade. himla skönt. sen när vi kom hem kokade han ihop en riktigt smarrig kycklinggryta och ungefär ett kilo makaroner till men det gör inget för de var himla gott och han är himla go han med.
lön har jag hunnit få,inte alls fel. dock skenade våra matkostnader från förra månaden iväg, kan bero på mina mindre begåvade köp och att vi aldrig tagit oss för att storhandla som vi i vanliga fall gör, vännäs är inte direkt billigast i branchen..
nu ska det ses på tv och smaska i sig en och annan bulle. i morgon är de jobb igen sen heeelg och ledigt! wunderbar.

pjuss


Kommentarer
Postat av: mickis

jo det är bara bra här :) slut efter träningen bara ;P hur är det själv? :)

2009-02-26 @ 21:45:04
URL: http://mikaj.blogg.se/
Postat av: mickis

du ikväll blir de fest, och imorrn blir det nog också fest :) haha, för dig då?

2009-02-27 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0