stökdag

en riktig städ-tvätt och stök dag. sov mig genom nästan hela förmiddagen, fick dock lov att kliva upp efter att daniel åkt på jobbet för att äta en smörgås så det skulle bli lungt i magen men sedan somnade jag om utan problem. skönt att det äntligen blev lite svalare, nätterna börjar bli jobbiga, går knappt att sova på varken rygg eller mage och sen är man alldeles kladdig och varm när man vaknar..näe, höstvindarna är så välkomna så!
Fick i alla fall en del gjort idag, först en liten promenix sedan dammtorkning, dammsugning, renbäddning av säng, tvättning, laga pannkakor och sedan pang död i soffan. ryggen dog redan vi dammsugningen..men har man väl börjat städa är det svårt att sluta innan det är klart. men nu är det gjort i alla fall.
älsk har jobbat över idag men sen ska vi hyra film och myspysa!

I morgon är det fredag, igen! veckorna går så himla fort. men det gör mig ingenting. helgen är hittils rätt oplanerad men som vanligt så löser det sig nog.

här är en bild på gungstolen som jag fick, helnöjd! ska bara sy en kudde till..


Kommentarer
Postat av: Emma

men vilken jäkla tur ni har, först världens finaste pinnsoffa och sen en skitfin gungstol :) hur är läget? börjar väntan & längtan bli otålig?

2009-08-13 @ 21:08:56
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0