same same

måndag och sol återvände. skönt! känns dock att hösten är på väg, men det känns bara skönt!
har idag tagit en promenix, skulle nog låtit bli egentligen eller tagit en lite kortare för sammandragningarna kom som ett brev på posten. så fort jag gör någon liten ansträngning så kommer dom, men det som inte dödar härdar. right? längtar bara tills sammandragningarna blir till riktiga värkar och det blir dags..v.34 nu. gosh!

har varit en sväng hem till mamma idag också, annars har inte så mycket blivit gjort. ska börja med middagen nu,  måste kila över och låna ägg eftersom vårt kylskåp ekar tomt. så ikväll blir de storhandling..

ett mindre intressant inlägg men enjoy!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Hej!

Vi väntar 24okt. ni då?

mår du bra? :)

2009-08-18 @ 09:59:18
URL: http://ewelinaasliv.blogg.se/
Postat av: Ewe

haha.. det var lite skillnad men det spelar nog inte så stor roll, det börjar väl när det är dags ändå :) härligt med hp, jag har varit sjukskriven 50

% sedan 1 juli ska fortstta så förhoppningsvis till slutet av sep. sen får jag se om de blir ssjukskrivning på 100 istället. det är jobbigt med sammansdragningar... det blir sju om en stor sten i magen.. jag har rätt mkt foglossningar, sammansdragningar och sen är jag ganska tung.... men nu är det ju slutspurt, vi är nära början ;)

2009-08-19 @ 19:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0