ny dag, nya tag


Söndag. Vaknade redan vid 8 behövde förstås upp på toa och dricka vatten. jag är urdålig på att dricka vatten och har börjat fundera om det är därför som jag kräkts och varit yrsilg på slutet, nån sorts uttorkning.
Sedan gick det inte att somna om eftersom alla sätt att sova på inte är sköna mer än 2 minuter. haha så jag klev upp och kokade ägg och gjorde frukost åt mig och älsk.

Igår var jag förbi hos pappa och biggis och hämtade vårt nya överkast som kommit, ett rätt tråkigt beigt. men tror det kommer bli bra när jag får kuddofdralen från ikea, får upp nya gardiner och så.
Hämtade också fårskinnet som biggan skurat och borstat, hur gossigt som helst. det kommer bli perfekt i vagnen sen..

I morgon är det mvc igen. kika så allt ser bra ut och om han fixerat sig som hon trodde sist. det är lika spännande varje gång man är där och se vad som hänt :)
Sedan ska jag vara barnvakt åt Hilda igen medan Hugo är på återbesök på bb. kanoners!
Har även en plan om att styra upp ett bak, men det kan nog vänta till en annan dag...

Får förhoppningsvis fara och snusa på lillkusin idag, gulle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0