hp

nu var det dåligt med uppdatering igen..har inte riktigt hunnit eller orkat.
Men nu är jag i alla fall ledig (igen). havandeskapspenning första veckan, stort tack till den som kom med idén. det känns verkligen skönt med tanke på att det känns som man går upp 1 kilo varje dag. sedan har jag haft rätt mycket sammandragningar men det är rätt olika från dag till dag. nu när det är så varmt orkar man knappt röra sig men så fort man städat lite eller gått en promenad känns det som om han ska komma ut. men än är det ett tag kvar även om jag längtar hur mycket som helst så får han nog stanna där inne ett tag till..men det känns att det närmar sig, varje dag rör de sig mer och mer och man upptäcker nya saker. vi har även börjar tvätta upp lite pyttekläder som jag hade när jag va liten, plockat ihop saker till vagn, säng m.m. men än så saknas en del som vi måste ut och shoppa..
Var till vårdcentralen i veckan och skulle göra en glukosbelastning som man gör för att kolla om man har gravdiabetes. jag har inte haft några symtom på det men min mamma hade det när hon väntade barn så dom ville kolla för säkerhets skull..men eftersom man var fastande och sen skulle dricka sockervatten så gick det väl som egentligen väntat..jag svimmade och spydde. mer pinsamt än jobbigt för min del eftersom jag blivit rätt van det där, sköterskorna trodde däremot dom skulle måste behålla mig och vaka över mig men tackade för mig och så var det bara att åka hem..en aning skakis men. hur som helst så blev de inget resultat av det där, men jag hoppas jag slipper göra om det. blä!
Idag ska vi på föräldragrupp. första gången för oss eftersom vi missade den första gången förra veckan..blir spännande!

annars är det rätt lugna dagar, ska nog försöka ta mig ett dopp idag för att svalka ner mig..värmen är härlig i korta stunder..haha var på obs igår och handlade, tacka vettja kyldiskarna! perfekt..
 
sen har vår ena kisse varit på rymmen men efter 3 dygn kom hon tillbaka, tack och lov! nu misstänker vi att den andra, daisy är på smällen hon med..det återstår att se..

nog för den här gången. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Emma

hej elina! ville bara tipsa om en gungstol som jag såg på blocket, minns att du nämnde att du ville ha en :)

ochhylla_22868797.htm?ca=2&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vasterbotten/Gungstolochhylla_22868797.htm?ca=2&w=1

2009-08-12 @ 15:43:06
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0