gomagen

idag blev det en dag på stan. har inte varit där sen i juni kom jag fram till. det är ju som två månader sen trots detta lyckades jag hålla i plånboken och inte köpa allt jag kom över. Finns inte så mycket att köpa till mig själv nu om man då inte vill ha ett par mindre snygga mammabrallor eller en stor fet tunika. nej tack jag har bestämt mig för att inte köpa nå mer mammakläder nu, inte för att jag köpt så mycket men det känns bara onödigt..även fast min mage nu börjar krypa under alla mina tröjor och linnen. därför fick jag köpa mig två nya idag. ett för 49 kr på gina tricot och ett på the store för 139 kr. himla bra tycker jag. dessutom kommer jag kunna ha dom sen också. Sedan köpte jag en liten babydress, 25% på kappahl så det blev billigt det med. Sedan en present till kommande kusin som kommer vilken dag som helst!

Sedan har det inte blivit så mycket idag. dammsugit och slösett lite tv. det stör mig att det är så fruktansvärt dåliga program på tv nu på kvällarna så att tom repriser som man ser för tredje gången och kan alla repliker blir bra..illa.

jag tänkte bjuda på en bild på gomagen min. jag tycker den har blivit riktigt stor nu faktiskt. det var föresten det där linnet jag köpte idag.


v.34

jag har aldrig längtat så fruktansvärt efter något förut.

Kommentarer
Postat av: SARA

nu börjar de ju ta sej ;)

2009-08-19 @ 21:25:55
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: sara

bra, då kan vi vara lugna ;)



jag beställde dom från unikdekor.se

man får välja färg, stil på texten & mellan tre olika storlekar. ja, & vad de ska stå förstås :D

2009-08-19 @ 21:36:26
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Anonym

:) förstår det.. jo det är jobbigt med denna väntan ändå. jag jobbar på hemtjänsten i vännäs. du då?

2009-08-20 @ 11:26:28
Postat av: mickis

tjockis ;)

tråk att vi inte kunde ses igår men vi får ta det en annan dag istället :)

2009-08-20 @ 16:02:29
URL: http://mischausa.blogg.se/
Postat av: snasn

åh, GOMAGEN!

jag och helena ska komma och våldgästa dig snart.

bju på fika eller någe, va så länge sen nu.

ta hand om magen! kram

2009-08-20 @ 18:41:39
Postat av: maria sandström

Bra att du la ut maggen när man ej längre kan ha koll på den....så fin så. Tråkigt bara med ditt evinerliga illamående!! Tur du kunde träffa madeline ändå. Annars lite ensamt vid soppåse tömning....kramiz maria från jobbet.

2009-08-28 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0