fyndshopping

usch vad jag är dålig på blogga..är det en gång i veckan så är det ju bra! haha men men ibland får jag mina ryck..
Idag så har jag och sandra varit in till stora staden. jag gjorde några fynd faktiskt..
- "kärlek" som man kan hänga upp på väggen som förmodligen kommer hängas upp i sovrummet senare..
- doftpåse till babygarderoben
- turkos ljuslykta att ha på ballkongen (30 kr på rusta!)
- två vita örngott för 30 kr. bra att ha..
- billig tvål, diskborste m.m från rusta
- en trearmad ljusstake från second hand 20 kr, ett riktigt fynd.
- anteckningsbok i sidentyg, guld.
- glasyyyga, säger inte mer än så!hhaha
sedan köpte vi en grill som vi ska ha tillsammans, eftersom vi mest grillar tillsammans eller så är ju inte risken så stor att man behöver den samtidigt annars..
Sedan blev det en riktigt god subwaymacka innan vi begav oss hem till byn igen.

annars så rullar dagarna på, väntans tider men försöker att inte börja vänta redan för det är ju ett tag kvar ändå. 6 veckor drygt. var till barnmorskan igår och allt såg bra ut, följer kurvan och så. på fredag ska vi på förlossningen för att kika med föräldragruppen. spännande värre.

det var allt för nu. lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0