fredag igen!

dagen började med frukost på ballkongen, som en trevlig överraskning så dök nya ikeakatalogen upp i brevlådan precis lagom så jag bläddrade genast igenom den. listan bara växer!
Sedan begav jag mig till stan, hämtade upp älsk på jobbet och sedan till förlossningen för "studiebesök"..kändes bra att få se hur det såg ut så inte fantasierna skenar iväg. Efter det for vi ut på strömpilen och köpte lite babykläder, så galet små! skulle kunna köpa varenda litet plagg, så himla sött!
Sedan bar det av hemåt och eftersom jag inte minns en fredagskväll vi lagade middag själva så bestämde vi oss för att den här gången lyxa till det lite grann i alla fall så vi åkte till byns hotell som för kvällen hade grillbuffé, riktigt gott!

Nu sitter jag och väntar på att x-effect ska börja, vilket program! haha

go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0