en onsdag

onsdagmittiveckan. gick och la mig med en fin huvudvärk igår, men tack vare lite alvedon och sömn var den borta i morrse när jag vaknade. tur det för jag hade en del att göra idag. men jag hann bara börja med disken så vart jag yr och kallsvettig och sen var det bara att välkomna frukosten upp igen. Men eftersom jag och madeleine hade planerat en lunch på stan var det bara att styra upp sig och ta bosse och fara mot stan. tack gud för cocacolan, den har räddat mig flera gånger!
Vi åt god bakad poatatis med skagenröra på starz, kan verkligen rekomenderas även om jag inte var allt för hungrig men.. sedan strosade vi runt lite på stan, med tanke på min minimala lön denna månad blev det endast ett reainköp. två blomkrukor till vardagsrummet. riktigt fina! nu ska jag sätta dubbelhäftande tejp under så katterna inte kan riva ner dom!

Sedan begav jag mig hem för att dammsuga med våran superdåliga dammsugare..man blir lika arg varje gång den ska fram. Två timmar senare var de dammtorkat och toan storstädad och så.

Eftersom pappa och biggan skulle komma förbi och äta idag så var de bara att börja med maten sen, ris och kycklinggryta och sedan rödvinbärspaj med vaniljsås till, mumma! och nu har jag precis diskat bort (inte nådigt med disk kan jag  lova!) och duschat så nu blir det bara soffan!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack, för en mycket trevlig lunch på stan!

2009-08-27 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0