ekonomin

woop woop

tisdag, dagarna rullar förbi fast man inte alls gör så mycket. idag har jag varit chaffis åt morfar. Var förbi en sväng på jobbet och kände genast hur bra jag har de. hemmafru är inte alls så dumt. Sedan begav vi oss hemåt, lagade middag sedan for jag och handlade lite. har fått pengar från försäkringskassan, skönt! var hundra på att det skulle krångla och jävlas men icke. får ju bara hoppas det blir mer pengar sen än vad det blev denna gång! haha
Har just betalat massa räkningar också, alltid lika kul att se pengarna flyga iväg! jag och ekonomi är inte alls överens. men men..

var till barnmorskan igår, verkar som lillen lagt till sig nu och fixerat sig. ska dit nästa vecka igen och kika. hoppas hoppas att veckorna går fort nu, försöker att inte längta för mycket men det är svårt!

hade inte så mkt mer att skriva nu..bjuder på nån bild från helgen..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0