bosse

söndag och ännu en helg över snart. i morgon går alla vanliga till jobbet igen, själv ska jag ha sovmorgon och en slappardag. bekvämt och skönt. hoppas det är lite varmare och inte regnar is så man kan sticka ut näsan i alla fall.

Igår var det 80-års kalas i stöcksjö.fint väder och god mat, trevligt!
Sedan så blev det en sväng upp till granö för att byta bil. igen, jag vet. nu är det en storfet kombi som gäller. haha jag gillar den, den heter bosse föresten. yes yes.

 I morse steg vi upp riktigt tidigt, i alla fall för att vara mig den senaste tiden. halv nio tror jag klockan va. åt frukost, tog det lungt sedan begav vi oss mot stan för att köpa lite kraffs. fick även tag i skohyllan som jag varit ute efter.kommer nog bli bra!
Sedan har vi varit i strand, älsk har grejjat med bilen och jag umgåtts med lillkusin. snart kommer en till, gull!

Senare ska vi kila över till grannarna, sandra fyller år så vi ska gratta henne.

 
skohyllan vi köpte..149 kronor rusta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0