baby baby

ny vecka och bara 4 veckor kvar. cirkus. börjar lite pirrigt. var hos barnmorskan idag igen. Mätte och lyssnade. På en vecka så var sfmåttet 3cm mera! han växer som ett skott vilket vi är glada för. han låg som hon trodde redan förra veckan fixerad. och allting såg bara bra ut. :)
Vaknade igår med vad som kändes som ett brutet revben. kunde inte andas in riktigt och så fort jag rörde mig gjorde det väldans ont. jag frågade henne om det idag och hon sa att den lille där inne kan sparka så hårt att man knäcker ett revben. nu är det inte alls så i mitt fall för det känns mycket bättre idag, men rätt häftigt ändå att dom små liven har sån kraft.

Efter mvcbesöket begav jag mig mot strand. barnvakt och hildan och så få träffa lille hugo. verkligen lille. det är helt otroligt att som är så små att man knappt kan hålla i dom. men himmel så söt!

och nu så har vi nyss käkat middag och ligger bara på soffan. jag ska pallra mig iväg och handla sedan blir det nog bara lugna gatan..

go kväll

Kommentarer
Postat av: Celäst

Ah, vad nära det är nu. :) Men förstår om du kanske är less vid det här laget? Men keep up the good work, nu äre ju slut spurten! Lycka till bruden :) Ser fram emot att få se eran lillbebis sen :D Kram!

2009-09-15 @ 20:42:51
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0