vår

sol,värme så fruktansvärt härligt. kikade även på vädret för ett tag sen och det såg ut som det skulle fortsätta hela helgen, super! även om vi skulle behöva skitväder så vi tog tag i packningen i stället. men jag gjorde ett ryck idag och nu är det nästan bara kök och toa kvar. inte så bara kanske men..det löser sig.
annars har jag faktiskt ingen aning om vad det blir i helgen och det känns mest skönt..

valborg snart. 1 år sedan och det är helt galet vad fort tiden går.
inga planer där heller, det löser sig.

föresten så var sanna och sussi förbi mig här om kvällen i strand. riktig trevligt!
vi kom överens om att styra upp "syjunta" och jag står som förste inbjudare men de
blir efter vi flyttat. jag taggar!

näe, hej på er.

Kommentarer
Postat av: sara

men vad var de för en liten där inne? en pojke eller flicka? som jag väntat på info :D

2009-04-23 @ 21:22:31
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0