lotto

igår var nog min turdag. 1:a på listan självklart ultraljudet där vi fick se vår lilla knodd sprattla runt men den ville inte riktigt som barnmorskan och var svår att mäta så därför får vi göra ett till ultraljud nästa vecka. (glädje) Annars såg allting bra ut och tårarna var nära redan där. obeskrivligt.
2:a var tidigare på dagen då jag pratat med vår nya hyresvärd om vi kanske skulle kunna få nyckeln någon dag före 1 maj och det fixade hon så på tisdag bär det av. Sedan så kom jag på att jag glömt fråga om ungdomsrabatten vi hört om så jag ringde upp och visst fixade hon det med så 1500 billigare hyra, det är billigare än vi har nu! helt klart 3:a.
Sedan bjöd farmor på middag och det gjorde inte alls dagen sämre, tvärtom. jag tycker synd om mina barnbarn den dagen jag ska bjuda dem på middag för den kommer aldrig komma upp i farmors klass.
Vi var också och kollade på en soffa igår igen och bestämde oss för den. en svart/grå trea med divan. så fantastiskt skön!
den 12 maj bär det av mot ikea också.
just nu kan jag inte klaga på nåt f(örutom att vintern inte vill släppa taget. ge mig sommar!)

här kommer lite bilder från helgen..viktor 20 år.

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0