sjukstuga

än en gång håller vi sjukstuga här hos oss men den här gången är det inte jag som drabbats utan älsklingen. dessutom av den värre sortens magsjuka med feber och allt och gud hjälpe om jag blir smittad, det blir förmodligen min död. haha
men nu förstår jag i alla fall hur himla tråkig jag varit under mina illamåendedagar och har nu förståelse för om han bara vill ligga i sängen hela dagen. Jag själv har inte åstadkommit allt för mycket idag. I morrse trodde jag att jag också blivit smittad men så var det inte som tur va. Ullet kikade förbi en sväng och vi taggade för flytt! 2 veckor kvar, jag börjar bli stressad och hoppas få ett il ikväll till att packa.
Sen så tog jag fram min gamla svarta pärla, cykeln. tog mig en tur runt byn och handlade lite nödvändigheter och lite mindre nödvändiga som en tidning till mig själv som jag ägnade resten av eftermiddagen åt. Sen middag med mig själv, hur tråkigt som helst och jag blev genast påmind om hur det var att sitta på 17B ensam så gott som varje middag. 
Nu ska jag kika lite tv sen försöka ta mig en promenad.
go kväll.

Kommentarer
Postat av: wh

äe, helt ensam varu väl inte ;) haha

2009-04-16 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0