rockan 2 ?

underbara väder. jag bara väntar på grönt gräs, blommor och att få gömma bort alla vinterkläder så långt bort det bara går. barfota dygnet runt överallt. ja, allt som har med sommaren att göra får gärna skynda på ännu mer.
Igår tog vi oss an första grillmiddagen i år. Vi och Sandra och Pontus styrde upp kött, pommes och b-sås! mumms säger jag bara. risken finns att det blir en repris ikväll men då med majs,fetaost,kyckling m.m. m-m-m.
Efter vi grillat här i penglund så begav vi oss mot teg till anton och antonia, lite förfest och sedan vidare mot droskan som bara lurade oss alla på 200 spänn. det var inte ett dugg värt det så jag david och sandra for och käkade på max i stället. förväntningarna sen i fjol var nog aningens för höga..


Idag så tog vi tag i packningen när vi vaknade. plockade ner allt från förnster och väggar men fortfarande har vi köket och badrum kvar men det ska nog hinnas. men lägenheten ser ut som skit så vi tillbringar så lite tid som möjligt där just nu..
Lite senare susade jag dala och sandra in till stan för att besälla vår soffa så på onsdag får vi hämta den, yes!

just nu tvättar älsk bilen och jag har suttit i solen en stund..längtar mest efter grillningen..jummie!

trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0