påskafton

min påsk so far började med lite jobb. och igår när jag kom hem så begav vi oss norrut på en liten roadtrip med sandra och pontus, så långfredagen firades mest i bilen och någon timme i piteå. tack och lov slapp jag köra för dimman ute och dimman av trötthet i mina ögon var inte lindrig.
Idag trodde nog alla på sol och ändå vaknade vi till grått trist väder. men vi begav oss ändå rätt tidigt till örträsk till daniels föräldrars stuga som vi planerat och ju längre vi kommer desto finare blir det så innan vi var framme var det klarblå himmel och sol, underbart. vi pimplade och daniel fick två aborrar vi andra ingenting sen grillade vi satt ute i solen och bara hade det bra. Sedan fick vi god middag och den härliga känslan på kinderna som man får när man varit ute en hel dag var ett faktum. Sedan styrde vi hemåt och nu sitter jag här hemma med kissemissarna och daniel är hos pontus. jag är redan trött men har bestämt mig för att försöka hålla mig vaken till någon film eller så.
hoppas på mer sol i morgon, so long.

     
roadtrip                                   aborren                   stek                             ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0