påsk

idag börjar påskhelgen,inte riktigt för mig men ändå. jobbar i morgon sen långlång ledig!
vi har just varit och snyltat middag hos mamma och snott en kabel hos min bortreste morbror så jag kan nörda lite dator.  har också hunnit med att handla lite och svänga förbi hos sara,tomas,nova och alvin. och dessutom jobbat idag. åkte buss hem vilket inte händer så ofta längre och jag klarar verkligen inte av det, jag blir så irriterad så fort någon plingar och ska kliva av. och idag hände det verkligen på varenda hållplats. tog nog en timme att ta sig hem. så ursäkta mig miljön men nej tack.

eftersom jag inte skrivit på länge nu så blir detta lååångdraget. vi flyttar snart! jag är stressad men ack så nöjd. 1 maj bär det av vilket är om typ 3 veckor. så det är bara att börja packa så ullaBee kan packa in sitt. I nya lägenheten är ett sovrum nytapetserat men det andra måste vi göra. Sen har dom bytt något golv och ska byta köksluckor så det blir nog finfint hoppas jag. dessutom flyttar våra katter ut, dom ska bli utekatter har jag bestämt och jag hoppas dom går med på det.

annars så är jag bara så ruskigt avis på alla som åker till fjällen idag. när jag blir stor ska jag ha en stuga i fjällen dit jag och min familj kan åka varje lov och allt och bara vara. det ska jag.
Blev idag så himla sugen på en utomlandsresa så jag vet inte vad, är så läss på det här skitvädret. ge mig sommar!!

well well..nu tog min blogglust slut. en lugn tvkväll väntar sen jobb i morgonbitti.
Glad Påsk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0