klart

snart klaaaart! så fruktansvärt skönt. igår flyttade vi alla grejjer fick massa bra hjälp så det gick snabbt. min rygg dog dock så sedan blev det en tidig kväll. upp tidigt i morse igen för att städa ur den gamla lägenheten. fick hjälp av daniels mamma tack och lov annars hade jag inte varit klar än! men nu är det gjort och nyklarna är lämnade till u.

nya lägenheten är bättre än vi trodde. dom har tapetserat, målat, bytt golv, nya köksluckor är på väg så jag är nöjd. idag kom även vår nya soffa som var större än väntat och gick inte in men pontus styrde upp med traktor så in kom den! har inte hunnit se hur det blev än eftersom jag ikväll har äran att vara barnvakt till käre kusin. hon verkar inte riktigt se det roliga med det och envisas med att inte somna utan i stället leka tittut eller sjunga lite..men det gör mig inget, gulledu.

i morgon är det valborg och ett år sen jag träffade min älskade.
hur våren ska sjungas in osv har jag ingen aning om, skulle kunna tänka mig en rätt lugn valborg men det visar sig väl.
I morgonbitti har jag iaf bokat tvätt tid så det ska styras upp sen en massa fix i lägenheten skulle jag tro. det roligaste kvar nu.

god kväll på er.

Kommentarer
Postat av: sara

åh vad roligt :) precis som jag siade ;)



2009-04-29 @ 21:54:34
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: evelina

så himla roligt att se dig härom dagen. är glad för er skull och ni kommer nog få världens sötaste lille bebis. men innan dess så tycker jag faktiskt att vi styr upp en syjunta, vore så jäkla roligt tycker jag! /eve b

2009-05-01 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0