helg

helgen är här igen, den här veckan bara försvann. men det gör mig inte så mycket. har hunnit vara riktigt ledig, börja packa ihop alla våra saker så vår lägenhet nu ser ut som ett bombnedslag, mysa med darling och ha det bra.
Idag var vi en sväng till stan och jag köpte en jeanskjol som jag spanat in igår, en tröja,solglasögon trillade också med. annars ännu en slappardag och nu sitter jag i strand hos mami. vår dator är utan kabel igen så jag passar på att snoka runt lite här. Kvällen kommer nog inte innebära allt för stora äventyr vilket inte gör mig så mycket.
I morgon är det 20-årspartaj som gäller. VIktor bjuder till. blir kanoners.
annars så ultraljud på måndag, vi ska försöka hitta oss en soffa innan vi flyttar och jag hoppas på massor av värme och soool!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0