fredagkväll

jobbhelg, är det inte underbart då säg?
men jag har ändå bara väntat de senaste dagarna på att få den bortgjord så den är så välkommen så..
ikväll är älskling med tomas,sara,hannah,urban på hotellet och njuter av god mat och trevligheter, kanske att jag
pallrar mig dit efter jag slutat för att få lite socialt umgänge denna helg.

annars händer inte mkt just nu, jag vill flytta men det verkar ju dröja evigheter.
och allt vi tar i går sönder. dator, dammsugare, vi har inget varmvatten längre, behöver jag fortsätta?
har inte alls lust med såna tråkiga utgifter just nu. däremot är ikea väldigt lockande...

jag har ett sjukt snusbegär så idag fick jag med skammen i kroppen köpa mig en dosa onico, godare än jag trodde men långt ifrån samma sak. men det är alltid nåt så kanske slipper det där sjuka snussuget i slutet av konsumkön varje gång. ja tack.

de va det. lite uppdatering i alla fall. trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0