blå blå blå

söndag och jag är sliten som om jag supit hela helgen. mycket märkligt men.
Fredagen var som sagt bara lugn. lördagen vaknade vi jättetidigt för att vara helg. 8.00. jag gick upp och bakade scones och vi mumsade i oss frukost. sen för att fördriva tiden for vi till stan för att kika på soffor och i morgon ska vi nog fara och beställa en. sedan så var det viktor som fyllt 20 som styrde upp partaj. vi for dit redan vid två och satt ute på altanen och glassade sedan käk på blå och fest med badtunna kvällen lång. väldigt trevligt.
Imorrse när vi vaknade kändes det som om jag blivit överkörd av en buss tre gånger. men vi tog oss ändå ut på en promenad som inte alls var särskilt lång men ack så jobbig. Efter det snurrade vi runt på byn lite, käkade för andra gången på blå. och nu sitter jag hos pappa och biggs som ska bjuda oss på blå för tredje gången. (nädå, vi är varken feta eller lata vi inte. gjorda av pengar är vi också.hoho)
I morgon är det buffring som gäller och början på min 5-dagarsvecka(vilket är väldigt ovanligt för min del), tyvär bara några fjuttiga timmar eftersom vi ska på ultraljud. sen bjuds det på middag hos farmor. mummsi.
annars så inväntar jag flytt! hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0