30 graders

30 grader i solen. jag älskar det! när man sitter i solstolen och blundar kan man verkligen drömma sig bort till sommaren. och äntligen äntligen känns det som den är på väg.
Igår,påskdagen var vi till pappsen och satt ute där och hade det bra i solen och bjöds sen på god mat. Senare hade vi tänkt oss på bio men eftersom jag var väldigt pessimist till fast and the furios så ställde vi in och for i stället till berg. Sedan fick vi en idé om att grilla och en om att baka kladdkaka så vi slog ihop dom och for hem till oss och slängde ihop en kladdkaka och packade ihop allt grillbart vi kom åt och begav oss till gammgårds för att grilla. och oj vad vi åt. mys.
Idag visade termometern på 9 grader redan då vi vaknade så vi klädde på oss och tog en promenad sedan körde vi upp till penglund där jag mest suttit på altanen och haft det bra. medan älsklingen varit duktig och tvättat bilar, bytt till sommardäck och sånt. sen är jag så nöjd för att jag för första gången på typ 3 månader tycker kaffe är gott igen, inne på min 3 kopp snart! hurra.
Senare så ska vi till Alvin på 2-års kalas och gratta store herrn! hurra hurra

nu ska jag leta fram lite bra musik och få ännu mer sommarkänsla. adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0