stämmning

julstämmningen börjar komma. snö, julpynt, julsånger. och i morgon ska jag och bubbs fara och storhandla + handla julsaker. ska se om jag hinner köpa mig ett par stövlar också. går typ i sommarskor fortfarande..
skulle egentligen vara ledig i morgon också men ska jobba igen en dag jag bytt. slutar 14.00 men har förflyttningsteknik efter det så.sen väntar jobb heela helgen. skulle ljuga om jag sa att jag var pepp. men men. snart julledigt! :)
Idag blir nog inte särskilt mycket gjort känns det som..håller på tvätta och tänkte ta mig en lång och skön promenad sen.
Hade tänkt göra om min blogg men eftersom våran dator har fått nått fel så ville den inte vara med på det..så det får bli en annan gång.
detta blev ett rätt ointressant inlägg. men varsågod.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0