söndag fast ändå inte


uppe med tuppen och körde in till jobbet. fick börja med att gråta. stackars människa. gjorde mitt jobb och vid fyra snåret begav jag mig hemåt. men bilen ville inte som jag utan bestämde sig för att använda sina bromsar för att stoppa mig. detta gick bra tills jag svängde in på östras parkering och sparkade lite på snöklumparna som hängde överallt så lydde den mig sen. så hem tog jag mig i alla fall. och där hade min älskling gjort supergod middag,puss!
ikväll blir det bio, mys! var lite sugen på korpeninnebandy men det ides ja icke..nu ska jag hoppa in i duschen sen en sväng och handla lite och så..tjoss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hello there! Ska kolla igenom bloggen lite npggrannare då jag inte har så tressigt - på väg till dagis med ungarna!

Anna

2008-11-18 @ 08:25:02
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0