skyll dig själv

ja, jag får faktiskt göra det. ibland vet jag inte ens själv vad jag gör. jag ångrar i alla fall att jag bara drog igår. jag vet inte ens varför. jag skyller på min oroliga själ. men nu är det lördag, nya dag och nya tag. jag orkar inte vara en sån där grubblare och försöka vara någon annan eller leva upp till andras skitåsikter. (oj)

nu ska jag iväg på innebandy och träffa sjöberg, det känns som år sen!
och vad kvällen har att erbjuda återstår att se.

jag älskar dig!


uppdate 17:27

Nyss avslutat en middag här hemma med älskling och viktor. tacos stod på menyn och det smakade riktigt bra.
nu harjag hängt tvätten och börjat klura på kvällens äventyr. det ryktas om stan eller vin eller fest eller bara vara, får se var de slutar men det blir nog bra i alla fall.
var ju på innebandy tidigare..vännäs-skellefteå damerna. dom fick mycket spö men kul att se ändå och sugen på att spela blev man. vem vet...

nu drog p3 på the killers - human och jag känner mer och mer att det lutar åt nån form av party. haha nämen jag lämnar det helt öppet. blir nog inte för hårt ändå, ska ju fira pappsen i morgon och så..och sen är mitt blodtryck ur form..höll på svimma två gånger i morse och mått dåligt..men men..

hoppas ni får en trevlig kväll iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0