sjukdom

det som jag igår trodde var min värsta baksmälla visade sig vara både magsjuka och feber.  så gårdagen tillbringades till största del i soffan med en stor självömkan. dessutom ännu en karensdag idag. jag som lovat mig själv att inte ha någon sån den här månaden. just kämpat i mig ett glas hälsofil och en halv macka..så är ändå rätt glad att jag slipper torka skit och sånt idag..och på tal om jobb skulle jag gärna vilja ha ett nytt jobb, heltid och en fet lön. gärna det.
vill också ha vinter och snö, gärna minus 10 grader. hatar det här gåra tråkvädret..vill åka till fjällen, steka i solen och grilla korv och mysa.mm!

nu ska jag duscha och krypa ner i soffan. tjing

Kommentarer
Postat av: whit

hahaha, karensen är tillbaka! hahaha

2008-11-10 @ 18:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0