rasta morfar

tisdag idag, skulle egentligen jobbat idag med men eftersom jag mådde som jag mådde igår så blev det inget av, men är mycket piggare idag även fast jag just nu gärna vill spy efter att mormor proppat i mig 21 sorters kakor ungefär.
I morse lyckades jag faktiskt sova riktigt länge för att vara jag..halv elva nånting klev jag upp och åt lunch i stället för frukost. frukost är inte riktigt min grej..så det blev en kroppkaka till frukost. sedan kom mormor och morfar och hämtade upp mig och och jag följde med dom till strand. hann träffa hilda en snabbis sedan ut och rasta morfar med rullatorn en sväng och sedan band jag och mormor upp buskar. shit va kul de va eller va? hur som helst slog tanken mig att tänk förr i tiden när de bara arbetade på gården, eller bara och bara. men ändå hålla på med sitt och det arbete man för får man själv ut något av. jag skulle lätt kunna göra det. aja efter buskracet med mormor så skjutsade jag hem dom och dom bjöd på massa fika. sen rullade jag hemåt och nu sitter jag är i väntan på att min lila älskling dammsugaren ska rulla fram och börja köra runt av sig själv. vilket inte kommer hända och jag måste verkligen ta tag i det nu.. 



Morfar

Kommentarer
Postat av: matilda

tjaa :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-11 @ 15:08:36
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Sara Svanefjord

Eller hur :)



Va roligt att du skaffat blogg, då har jag en till att läsa nu :D

2008-11-11 @ 19:15:55
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Jonas

Hej Elina! Tänkte bara upplysa om att din snyggaste favoritkusin hittat hit ;) Så nu vill jag höra mer om din träning och mindre om allt festande :) Kan ge dig lite dåligt samvete å säga att jag inte festat på 2 månader, men däremot legat på 5-6 pass i veckan...ha re! ;)

2008-11-11 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0