på riktigt

Fredagen började med en tur till stan med sandra och jocke. vi var förbi grottan, systemet och sen käkade vi på sub. sedan hemåt för att tagga till inför kvällen. tanken var att fira min hemkomna vän. men så blev det inte riktigt.. men jag dala pontus och sandra firade och hade riktigt trevligt. sedan kom tomas och hämtade oss och vi åkte in till stan på olles. efter det max och sedan hemåt. en trevlig kväll. bilder kommer kanske sen..
och ja" torrt så de flagnar" var nog sanningens ord.

idag har vi inte gjort många knop här hemma. men uppstigning tidigt pga kattze. hon har föresten fått ett namn nu, Alba. hon tog sig ett bad i våran toalett igår och jag fick lov att rädda henne.äckli. jag är sliten men ska försöka pallra mig ut på en promenad åtminstone. kvällen blir nog bara lugn. jobbet kallar i morgon igen..

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0