övik

dagen började med bussresa till stan för att sedan fortsätta till övik. resan gick fort och ví gick och tog en kaffe eftersom klockan bara var 9.30..sedan började dagens shopping. Efter fem timmar hade jag fått ihop en klänning, mascara, nagellack, julgardinstyg, julgransmatta, adventsljusstake. mycket nöjd. tanken var även att hitta ett par stövlar men det lyckades inte.. sedan gick vi mot bussen med ömma fötter och trötta ben. längtan att komma hem..grejjen var bara den att först får vi åka en fullpackad varm fuktig buss sen när vi kommer till nordmaling hamnar vi i världens längsta kö pga trafikolycka så vi står still typ 40 min...sedan ännu mer läss så fortsätter vi hemåt och när vi kommer på teg så får bussen soppatorsk. sjukt läss vid det laget. men tillslut så kom jag mig hem i alla fall. skönt värre! nu blire sos gute, favorit.

I morgon är det jobb.7-14.15 sedan blir det middag och lite fest tror jag. det kommer bli en bra helg känner jag.
hoppas ni också får de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0