nya tag

5 november och redan onsdag. veckorna går ju galet fort. men det gör mig ingenting. fast det är rätt konstigt eftersom man typ inte gör nånting förutom jobbar..men har faktiskt lyckats släpa ut mig själv och gubben på en promenad, riktigt skönt faktiskt. kallt men härligt, vill ha snö nu och jul. fick veta idag att jag fick ledigt mellan jul och nyår så är ledig 11 dagar där, ska bli så himla skönt. var julen ska firas är ännu en gåta men de hinner nog lösa sig. nyår lutar åt hemavan i år igen. :)
I morgon bär det av till övik. gerd helen madeleine och jag. haha vilket gäng! shopping står på schemat och jag ska försöka dra igång julklappsinköpen. wish me luck! sedan jobbar jag fredag och sedan ledig helgen. kanoners. är sugen på utgång på fredag men får se..

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fara och handla fast jag inte alls har lust. har föresten hittat en present till pappsen eftersom det är farsdag på söndag. en likör blev det. haha TJ

ha en bra kväll hörrni


Kommentarer
Postat av: mickis

wowo, nyyyår baby! :)

2008-11-06 @ 08:15:37
URL: http://mikaj.blogg.se/
Postat av: WhitneyH

tj, what a man!

mendu kommer du ihåg planera om en sthlmsweekend där julshopping skulle ingå?;) gäller fortfarande planen?

2008-11-06 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0