no more wine please

det kan man lungt säga. jag vet inte vad som hänt med mig och mina baksmällor. men den här tar nog en stark förstaplats. så mycket jävulskt. sitter och smuttar på ett glas vatten, hållit på ca 40 min och fått i mig hälften. jag skulle ge vad som helst för att bara få vända ut och in på magen och kräkas upp allt men det går inte. USCH säger jag bara. vita helger välkomnas.
men gårdagen var riktigt trevlig i alla fall. vi var hos anton och antonia och drack vin i mängder och hade riktigt trevligt. :)

idag är det ju då farsdag. vilket jag egentligen inte förstår mig på, vilket påhitt..men jag ska självklart fira min käre far med en likör. middag med hela tjocka släkten och jag måste säga att just nu känns det som det kommer bli en riktigt plåga..

nu ska jag krypa tillbaka till soffan och vänta på att älsklingen kommer hem med mitt hälsofil.

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0