måndagmorgon

en riktig måndagmorgon trots att jag fick sova ut medan älsklingen klev upp 06.00. inte fel men ändå sliten. En hård helg på alla sätt och vis kan man nog säga. Fredagen var lugn med idoltittande och godisätande, robin bengtsson gjorde vad han skulle och därmed min kväll också. min gubbe vad ute på egna äventyr och kom hem senare..
lördagen började med en lång och skön sovmorgon, en lång och skön dusch och god frukost. Sedan for vi och köpte ljus och for runt och tände på olika gravar. Efter det en sväng hem till mamma för att leta fram lite mer maskeradkläder till kvällen..vilket lyckades. en kanindräkt och peruk och lite annat..sedan hem för att börja göra i ordning maten och oss själva. jag var humla med humledräkt och gubben var en blandning mellan kanin och ja..något mer. haha sedan kom pontus sandra och eve för att äta med oss och korka upp. filé och gratäng stod på menyn och det var riktigt smaskigt.  sedan kom även mats förbi och efter en stund kom min käre bror och hämtade oss för att bege oss till sussi och anton och maskeraden. Kvällen började kanon, himla trevkigt, alla var utklädda -mer eller mindre. Bara synd att det slutade som det gjorde. jag förstår inte hur man kan säga något sånt till en vän. eller hur man kan säga så överhuvudtaget. det är så elakt och taskigt gjort så jag finner inte ord och att ni sen inte ens bryr er om att be om ursäkt utan låtsas som ingenting, det gör mig så besviken! men samtidigt gör ni det så enkelt för mig för nu är det ni som valt.
gårdagen var mest sliten. soffan, bakismat på blå huset, soffan igen. sen middag hos pappa och biggan, gomaten! träffa farmor och farfar..sen hem till soffan igen. inte fel. hyresvärden kom äntligen förbi med kontrakt och med kontonummer så vi kan betala in den feta hyran för två månader. uschiamig.

hur som helst så är det måndag idag, jag är ledig, himla skönt. har tagit steget och skaffat mig en egen blogg eftersom jag älskar att snoka i andras.

carpe diem
anton     danne och sanna jag och pat mats och dala
pontus och jocke pojkar :) jag och älsklingen pontus och dala
jojje och viktor

Kommentarer
Postat av: whitney

gudars säger jag bara, jag har längtat så efter att få läsa denna blogg, den här sidan kommer förbli min morgonblogg. bara så du vet saknar jag dig fruktiligt och glöm inte att du är den bästeste! p

2008-11-03 @ 21:29:57
URL: http://sandraericson.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu har jag nog läst igenom vartend inlägg =)

Om jag följer din blogg behöver jag ju inte ens prata med dig på jobbet - och jag som verkligen behöver lära mig att vara tyst!

Kan jag lägga in dig som länk hos mig?

Ha´de.

2008-11-18 @ 09:25:58
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0