måndag

måndag, kvällsjobb väntar. jag är inte ett dugg sugen. vill ha jul och ledigt nu! 1månad kvar idag. Idag måste jag åka buss till jobbet och det känns verkligen som ett måste. har blivit bortskämd med att ha bil och nu kommer jag vara hemma en timme senare på kvällen typ. blä. aja sen ledig två dagar och sen jobb heeela helgen.

igår var det först jobb, fick gå hem tidigare och vi åkte upp till penglund och åt middag. sedan kom sandra och pontus förbi och vi såg ensam mamma söker, sista avsnittet. rörande. haha sedan hyrde vi en film som jag inte ens kom ihåg namnet på..så bra va den. haha

nu ska jag ta och göra mig lite frukost, eller lunch kanske. och sen hoppas på mer snö! :)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0