lilla damen


tisdag, men för mig är det som fredag eller något. helg för min del, ledig till på söndag. har jobbat tre dagar 7-16.30 nu, jag som alltid brukar sluta 14.00 typ så jag känner mig riktigt duktig. haha! men det är stor skillnad på att komma hem tre-fyra eller efter fem..kvällen blir så kort. ikväll har jag iaf bakat två kaksorter, varit och letat kattlåda till vår nya dam här i huset. var och hämtade en liten kattunge igår, söt som socker! en liten tjej och jag hade förväntat mig att få bära henne på lådan varje gång och schasa på henne en massa men hon är hur snäll som helst. kissar och bajsar där hon ska också. jag skulle kunna äta upp henne,mjau!!
annars så har jag ont i magen och är inne på min 6:e alvedon eller nåt. sur och grinig har jag varit idag också..mycket märkligt..?
i morgon ska jag ta mormors saab och göra en snabbis på stan. jag som alltid brukar vara välplanerad är inte det minsta planerad den här gången..daniel fyller år i morgon och jag har ingen present så det blir in och shoppa lite för mina 700 kronor som jag har kvar att leva på den här månaden..
och på torsdag kommer min saknade vän på besök! ingen kommer bli gladare än jag! det är tre månader sen, det känns sjukt. förut var det max tre timmar emellan samtalen och mötena men nu? men du är så välkommen hem min vän.
nu ska jag se lite av en film..och här kommer några bilder på lilla damen. hejsvejs


Lill tjejen

Sötnos






Kommentarer
Postat av: Anna

Har "damen" nåt namn eller behövs några förslag?

2008-11-19 @ 13:44:12
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0